İlkem teknoloji

Şirketimiz;
Müşteri memnuniyetini, şirketteki her türlü değerini üstünde tutar.

Müşteri her zaman haklıdır düşüncesi yerine, şartlar ne olursa olsun "müşteri her zaman memnun edilmelidir." felsefesine inanır.

Satıştan çok, satış sonrası hizmete önem verir

Ürün satmakla beraber, aynı zamanda şirketin değerlerinin de müşteriye sunar

Müşteriye verilen taahhüd, şirketin en büyük iş yemini olduğu bu taahüdü yerine getirmek adına, paradan, zamandan, emekten, kaçınmaz.

Dürüstlüğü, Şirket sloganı olarak görür.

Bunlar taviz vermediğimiz-vermeyeceğimiz temel İlkemizdir.

Müşterilerin yasal hakları :

Öncelikle Teknoloji alışverişinizde İlkem Bilgisayarı tercih ettiginiz için teşekkür ederiz.

Bizimle yaptığınız alışverişinizle birlikte oluşan yasal haklarinizi ve müşteri memnuniyeti ilkesiyle kurulan İlkem Bilgisayar Müşteri hizmetleri’nden daha verimli yararlanmanızı sağlayacak detayları bilginize sunarız.

İade ve Değişim Koşulları:

Hasarlı veya aksesuarları eksik ürünler, iade veya değişim işlemine alınmamaktadır.

Garanti süresi dahilinde, bir yıl içinde aynı arızanın 2 defadan fazla veya farklı arızaların 4 defadan fazla veya belirlenen garanti süresi dahilinde farklı arızaların toplamının 6 defadan fazla olması halinde; ilgili ürün değişim veya iade işlemleri, üretici firması, ithalatçı firması veya yetkili servisin onayı ile yapılabilmektedir. (Tüketici kanunu;4077)

Sarf malzemeleri iade alınmamaktadır. Ayıplı ürünler haricinde ürün içeriğinde yeralan sarf malzemeleri de değişim kapsamnına girmemekte olup değişim esnasında faturalanmaktadır.

Telif hakkı kapsamındaki ürünler (yazılım,film,oyun vb) iade alınmamakta, üretici veya ithalatçı firmaların üründe problem belirlemesi halinde aynısı ile değiştirilebilmektedir.

Yazılım arızaları (virüs vb) garanti kapsamında yer almamaktadır.

İlkem Bilgisayar’ın satışa sunduğu tüm ürünler, üreticiler veya ithalatçıları tarafından garanti altına alınmıştır.

Garanti süresi içindeki arızalı ürünleriniz; sizin adınıza yetkili servislere iletilerek takip edilmekte ve hazır olduğunda size bilgi vermektedir. Müşteri Hizmetleri tarafından ürününüzün yetkili servislere iletilmesini istediğinizde, 30 iş günü olan arıza tamir süresi, ürünün ilkem Bilgisayar tarafından yetkili servise bırakılması ile başlar.

İlkem Bilgisayar satış sırasında ürünlerini sadece lisanslı yazılımlar ile teslim edilmektedir. Müşteri Hizmetlerine teslim edilen ürünler üzerinde yüklü lisanssız programların sorumluluğu tüketiciye aittir. Lisanssız programlar bilgiverilmeden silinebilir, satış sonrasında yüklenen lisanslı veya lisanssız yazılımların tekrar yükleme sorumluluğu müşteriye aittir.

İade işlemlerinde, geri ödeme, satış esnasında yapılan ödeme biçiminde gerçekleşir.

İlkem Bilgisayar sadece kendi sattığı ürünlere müşteri hizmet desteği vermektedir.

3 ay içinde teslim alınmayan ürünlerin sorumluluğu ilkem Bilgisayar’a ait değildir.

Müşteri Hizmetlerine teslim edilen ürünlerdeki şahsi bilgilerin korunmasından ilkem Bilgisayar sorumlu değildir, bilgilerin tüketici tarafından yedeklenmesi önerilmektedir.

İlkem Teknoloji Blog

Bilgisayar, yazılım, otomasyon, güvenlik sistemleri alanında çözüm ortaklarımız ve yazarlarımızın da güçlü kalemleriyle renklenen İlkem Teknoloji bloğunu ziyaret ettiniz mi?